Адміністративні послуги від податкової Полтавщини
Як повідомила журналістам заступник начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Алла Рябкова, на сьогоднішній день обслуговування платників податків Полтавщини здійснюється 27 Центрами обслуговування платників. Окрім отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність, а в ДПІ у м. Полтаві та Кременчуцькій ДПІ ще й отримати кваліфіковані електронні підписи. Взагалі Центри обслуговування Полтавщини надають 79 видів адміністративних послуг.
Протягом січня 2023 року до Центрів обслуговування платників органів ДПС у Полтавській області звернулося 7 906 платників податків з метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень надано 7 310 адміністративних послуг, у тому числі в електронному вигляді – 1 217, через Центри обслуговування платників - 6 093.
З інформацією про ЦОП Полтавської області ви маєте можливість ознайомитись за посиланням (https://poltava.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/).
Алла Рябкова нагадала, що платники податків також можуть отримати сервісні послуги без відвідування Центрів обслуговування платників, скориставшись розширеним спектром безкоштовних послуг представлених в Електронному кабінеті (http://cabinet.tax.gov.ua). Удосконалений та модернізований сервіс Електронний кабінет дає можливість платникам податків вести документообіг та сплачувати податки онлайн, отримувати актуальну інформацію в режимі реального часу, уникаючи черг та значно економлячи свій час.
Додаткову інформацію можна отримати за безкоштовним телефоном Контакт – центру ДПС України 0 800 501 007
на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області (www..poltava. tax.gov. ua),
на офіційній сторінці Головного управління ДПС у Полтавській області у соціальній мережі Фейсбук (https://www.facebook.com/tax.poltava/)
Головне управління ДПС у Полтавській області