Чутівська громада

Полтавська область, Полтавський район

Сучасні комунікативні засоби зв’язку з платниками – вектор розвитку податківців Полтавщини

Дата: 15.03.2023 14:18
Кількість переглядів: 189

Фото без опису

Комунікаційна податкова платформа створена задля оперативного вирішення актуальних питань застосування податкового законодавства, спілкування                     з  громадськістю та бізнес-асоціаціями. Звертаємо увагу, що даний вид зворотного зв’язку розповсюджується на платників податків Полтавщини, а також Херсонської області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополь.

За період з 1 січня по 15 березня 2023 до регіональної комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Полтавській області надійшло 26 звернень, із яких 14 звернень від платників податків Полтавщини та 12 від платників Херсонщини.

Найактуальніші питання стосувалися: спрощеної системи оподаткування (єдиного податку), зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиць платника ПДВ, реквізитів рахунків для сплати податків і зборів, ліцензій на зберігання палива, плати за землю.

В січні поточного року більшість платників податків Полтавщини звертались      із питанням щодо реквізитів для сплати податків.  У зв’язку з цим, для платників була розроблена покрокова відеоінструкція, яка ілюструє пошук актуальних реквізитів рахунків для сплати податків і зборів https://www.facebook.com/tax.poltava/videos/1512722939215374/.

 Від Ради Омбудсмена надійшло 2 звернення щодо таблиць платника ПДВ         та реєстру ризикових підприємств.

В межах роботи комунікаційної податкової платформи, з метою роз’яснення актуальних питань податкового законодавства, було проведено 3 зустрічі                       з бізнес-спільнотою – асоціаціями сільгоспвиробників Полтавщини, під час яких обговорювались найпроблемніші питання щодо мінімального податкового зобов’язання, ліцензій на зберігання палива, зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Також для оперативного вирішення питань, які виникають у платників податків,             діють телефони  «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Полтавській області. Так, із початку року надійшло та опрацьовано фахівцями 2360 телефонних дзвінків.

Платники Полтавського та Херсонського регіонів зверталися: щодо адміністрування податків (39,2%), блокування/розблокування податкових накладних/розрахунків коригування (9,1%), отримання РНОКПП (7,8%), користування сервісами ДПС (7,7%), застосування/незастосування штрафів, пені       в умовах дії воєнного стану, найсвіжіших змін податкового законодавства (7,2%), щодо уточнення рахунків для сплати податків (5,9%).

Задля покращення зв’язку з платниками Полтавської та Херсонської областей додатково були впроваджені мобільні номери «гарячих ліній», 24/7 працює Messenger Facebook.

Згідно з результатами аналізу звернень на регіональну комунікаційну податкову платформу, враховуючи запитання платників податків Полтавщини на телефони «гарячих ліній», за ініціативою начальника Головного управління ДПС                        у Полтавській області Андрія Якименка, протягом січня-березня було проведено          5 семінарів-зустрічей у різних територіальних громадах Полтавської області.

Для зручності платників розроблена та висвітлена покрокова інструкція щодо спілкування за допомогою комунікаційної податкової платформи, ознайомитись        з нею можна за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/9213.html .

Долучайтесь до участі у спілкуванні за допомогою регіональної  комунікаційної податкової платформи  poltava.ikc@tax.gov.ua .

Завжди відкриті до спілкування та чекаємо на Ваші звернення.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних