Сучасні комунікативні засоби зв’язку з платниками – вектор розвитку податківців Полтавщини
Комунікаційна податкова платформа створена задля оперативного вирішення актуальних питань застосування податкового законодавства, спілкування з громадськістю та бізнес-асоціаціями. Звертаємо увагу, що даний вид зворотного зв’язку розповсюджується на платників податків Полтавщини, а також Херсонської області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополь.
За період з 1 січня по 15 березня 2023 до регіональної комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Полтавській області надійшло 26 звернень, із яких 14 звернень від платників податків Полтавщини та 12 від платників Херсонщини.
Найактуальніші питання стосувалися: спрощеної системи оподаткування (єдиного податку), зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, таблиць платника ПДВ, реквізитів рахунків для сплати податків і зборів, ліцензій на зберігання палива, плати за землю.
В січні поточного року більшість платників податків Полтавщини звертались із питанням щодо реквізитів для сплати податків. У зв’язку з цим, для платників була розроблена покрокова відеоінструкція, яка ілюструє пошук актуальних реквізитів рахунків для сплати податків і зборів https://www.facebook.com/tax.poltava/videos/1512722939215374/.
Від Ради Омбудсмена надійшло 2 звернення щодо таблиць платника ПДВ та реєстру ризикових підприємств.
В межах роботи комунікаційної податкової платформи, з метою роз’яснення актуальних питань податкового законодавства, було проведено 3 зустрічі з бізнес-спільнотою – асоціаціями сільгоспвиробників Полтавщини, під час яких обговорювались найпроблемніші питання щодо мінімального податкового зобов’язання, ліцензій на зберігання палива, зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Також для оперативного вирішення питань, які виникають у платників податків, діють телефони «гарячих ліній» Головного управління ДПС у Полтавській області. Так, із початку року надійшло та опрацьовано фахівцями 2360 телефонних дзвінків.
Платники Полтавського та Херсонського регіонів зверталися: щодо адміністрування податків (39,2%), блокування/розблокування податкових накладних/розрахунків коригування (9,1%), отримання РНОКПП (7,8%), користування сервісами ДПС (7,7%), застосування/незастосування штрафів, пені в умовах дії воєнного стану, найсвіжіших змін податкового законодавства (7,2%), щодо уточнення рахунків для сплати податків (5,9%).
Задля покращення зв’язку з платниками Полтавської та Херсонської областей додатково були впроваджені мобільні номери «гарячих ліній», 24/7 працює Messenger Facebook.
Згідно з результатами аналізу звернень на регіональну комунікаційну податкову платформу, враховуючи запитання платників податків Полтавщини на телефони «гарячих ліній», за ініціативою начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Андрія Якименка, протягом січня-березня було проведено 5 семінарів-зустрічей у різних територіальних громадах Полтавської області.
Для зручності платників розроблена та висвітлена покрокова інструкція щодо спілкування за допомогою комунікаційної податкової платформи, ознайомитись з нею можна за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/9213.html .
Долучайтесь до участі у спілкуванні за допомогою регіональної комунікаційної податкової платформи poltava.ikc@tax.gov.ua .
Завжди відкриті до спілкування та чекаємо на Ваші звернення.
Головне управління ДПС у Полтавській області