A A A K K K
для людей із порушенням зору
Чутівська громада
Полтавська область, Полтавський район

Чи можуть платники податків розраховувати на оперативне вирішення їх проблемних питань при зверненні до контролюючого органу?

Дата: 20.03.2023 11:31
Кількість переглядів: 73


Такий податковий сервіс, як «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку. Надати інформацію можна щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі), здійснивши телефонний дзвінок за номером  телефону 0800-501-007 та послідовно обравши напрямок «5» потім натиснувши «1».

«Пульс» - це телефонна лінія, що працює за принципом call-back. Працівники Контакт – центру ДПС України не тільки приймають звернення, але й потім повідомлять про результати розгляду та вжиті заходи.

З більш детальною інформацією стосовно електронних сервісів ДПС України можна ознайомитися на вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь