A A A K K K
для людей із порушенням зору
Чутівська громада
Полтавська область, Полтавський район

Форма для подання електронних звернень громадян до виконавчого комітету Чутівської селищної ради

Дата: 30.10.2023 15:14
Кількість переглядів: 60

Зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян

     Відповідно до пункту 1 частини «б» статті 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" " органи місцевого самоврядування повинні забезпечувати вимоги законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснювати  контроль за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян ,де висловлюється порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування ,депутатів усіх рівнів ,посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями, рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

      Для реєстрації та розгляду створеного  заявником та  надісланим  ним за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем або електронних носіїв, звернення у формі електронного документу(електронне звернення), необхідно дотримуватися таких вимог. У  зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, коротко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, зазначено контактний телефон. Також  у документі має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику має бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, зазначено дату. Застосування електронного цифрового підпису при  надсиланні електронного звернення  не вимагається.

 Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

 Для подання електронного звернення заявник  може використати форму, яка розміщена  на офіційному веб-сайті та направити на електронну пошту установи за адресою: chutove.sel.rada@ukr.net  

   Також можна скористатися формою для зворотного зв'язку 

Для реєстрації та розгляду виконавчим комітетом Чутівської селищної ради письмового звернення, заявнику необхідно дотримуватися таких вимог ( стаття 5 Закону України  „Про звернення громадян”), а саме у зверненні зазначити  посадову особу виконавчого комітету Чутівської селищної ради, до якої звертається громадянин, прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, поштовий індекс,  адресу, на яку  має бути надіслано відповідь, соціальний статус,  коротко викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, зазначено контактний телефон. Громадянин підписує звернення  та зазначає дату. За потреби громадянин  до заяви надає додаткові матеріали по суті порушеного питання.

Форма для подання електронних звернень громадян до виконавчого комітету Чутівської селищної ради

Фото без опису

  • Надаю згоду на обробку та використання моїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»

 

 

*Примітка:

 

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

 

Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням  дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім електронного цифрового підпису. Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано з використанням  мережі Інтернет.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями, без розгляду.

 

 

 

 

ФОРМА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ:

 

Код ЄДРПОУ: 44054741

Поштовий індекс: 38800

Адреса: Полтавська обл., Полтавський р-н, смт Чутове, вул. Центральна, буд. 4

Графік роботи: пн-пт 8:00-17:00

E-Mail адреса: chutove.sel.rada@ ukr.net 

Контактні телефони: (05347) 9-11-65

Селищний голова: Корольов Микола Павлович

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь